Jeg tror det er nevnt i tråden for salg av min LaPerla, jeg selger ikke av økonomiske årsaker, det ligger noe mer personlig bak.
Jeg synes det er helt greit, at folk synes det er drøyt for en gammel bil, men da kan de kanskje la de som er villige til å betale slike summer få lov til det uten at 90% av dere skal synes vedkommende er en dust, for det er slik jeg forstår dette.
Jeg kan bare tenke meg hva folk sa om de som kjøpte Stratos for haugevis av år siden for "alt for mye" penger, det var en bil som var satt sammen av det de hadde for hånden og reservedeler som var til overs fra diverse Fiat....! Men, de er da verdt noe de også i dag. Jeg tror ikke Integralen kommer dit på en god stund, men at den vil komme i nærheten av både Stratos og S4, tviler jeg ikke på.
Det jeg prøver å få frem er at jeg mener bilen er verdt det jeg har satt, og egentlig mer, men markedet i Norge er ikke til stedet for en bil som trenger litt påkost for å bli 100%.
Å sette skilt på denne å prøve å selge er vel døfødt, da er det 50000 rett ut av vinduet og markedet begrenser seg til innenlands.
Jeg må også si at jeg synes det er moro og sunt å ha slike diskusjoner, men alt til sin tid og sted