It is currently Mon 23 Oct 2017 13:36

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 171 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Author Message
PostPosted: Thu 13 Jun 2013 10:20 

Takk dere! Livet varer nok ikke evig -tror jeg, som ikke hadde noen opplevelser av skjærsild, lys i tunnelen eller noe som helst. Når man våkner igjen i morfinrus får man riktignok noen helt utrolige forestillinger... Motargumentet kan jo være at himmel eller helvete uansett ikke vil åpenbare seg før ens endelige tid har kommet. Men jeg er helt sikker på at det gjelder å nyte både hverdag og fest så godt man kan - og bruke dagene på noe som betyr noe for seg :)

Profile  

PostPosted: Thu 13 Jun 2013 14:13 

Litt usikker på om dette skal sees som flaks eller uflaks skeken, men utfallet er utvilsomt gledelig!
Godt du er tilbake og i form. "Fiat Ritmo, er ikke no drittno", et slagord historien har vist oss at virkelig hadde vert på sin plass :wink:

Profile  

PostPosted: Thu 13 Jun 2013 14:15 

Gripende historie skeken!

Godt å høre at marginene var på din side den dagen.

Profile  

PostPosted: Thu 13 Jun 2013 15:30 

Er såpass voksen at jeg må innrømme at hårene reiste seg litt i nakken av det hele. Kan fort medføre litt endret fokus når Loke peker nese, og det å komme ut stort sett helhalvskinnet fra en sånn hendelse må være spesielt.

Sånn oppdateringsmessig så er min egen "bak signaturen" blitt noe utdatert siden 2008 (eller når det var), men den får nå bare stå sånn. Det er uansett ikke noe interessant (eller var det relevant?) å melde. Om det skulle slumpe til med tid og penger samtidig, så sier jeg heller i fra ;)

Profile  

PostPosted: Sat 03 Aug 2013 12:04 

Hei!
Kanskje skrive noen ord jeg også :)
Erlend Romsås er navnet, straks 35år!
Jobber (om jeg tør si det) i NSB, vært der siden 1999 og stortrives, er lokomotivfører i grunn, men har de fire siste årene hatt stilling som lokførerleder i HR avdelingen og driver med rekruttering og oppfølging av nye lokføreraspiranter og mye annet :)
Er litt over middels interessert i bil og da spesielt Italiensk og Lancia :)
Hobbymekaniker, så ting tar tid, som TW kanskje har sett :lol:
Har også litt interesse i MC, skulle jo ha Ducati når lappen var i Box..... det skjedde ikke, men det kom en Engelsk, Triumph Speed Triple og slik det ser ut nå etter x antall mil blir det nok Triumph videre også :)

Lancia Delta EVOII La Perla LE

Profile  

PostPosted: Sat 03 Aug 2013 13:48 

EVO8v wrote:
Hobbymekaniker, så ting tar tid, som TW kanskje har sett :lol:

He he. Man skal ikke jobbe for hardt, for fort eller være for produktiv med hobbyting her i landet, ellers tror jo folk at du har for mye fritid og har NAV som hovedinntektskilde :?

Men men. Ingen skal påstå at det var noe gruppepress der borte i bunkersen :D

Profile  

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 171 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

All times are UTC + 1 hour [ DST ]