It is currently Sun 17 Dec 2017 19:38

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 45 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: Thu 14 Nov 2013 19:11 

Om det skulle være behov for en genuin sinke, her er den!
Var i prat med ett av hodene bak Sinclair C5 her i dag morges. Han vedgikk at det ikke en veldig god idé :D
Nevnte noe om på den tiden verden største injetion mould og upraktisk i regnvær, som det jo er litt av i Skottland.

Image

Profile  

PostPosted: Fri 15 Nov 2013 15:21 

Clive Sinclair, den mannen!
Man burde hatt en C5 og på ren trass/eventyrlyst brukt den til pendlerkjøretøy én eneste dag. I saltslaps, vekselvis regn og sludd, sikksakkende mellom aviselesende Avant-sjåfører i venstrefila, suicidale ciclistas på sykkelstien, Hello Kitty-Revaene i kollektivfeltet og glidelåskjøringsterroristene i høyrefila.

Hvem kjører bak med HD-kamera?

Profile  

PostPosted: Sat 16 Nov 2013 00:52 

Diskutér i vei folkens - Satan kjører fortsatt Elbil.

Profile  

PostPosted: Sat 16 Nov 2013 01:12 

tw wrote:
Clive Sinclair, den mannen!
Man burde hatt en C5 og på ren trass/eventyrlyst brukt den til pendlerkjøretøy én eneste dag. I saltslaps, vekselvis regn og sludd, sikksakkende mellom aviselesende Avant-sjåfører i venstrefila, suicidale ciclistas på sykkelstien, Hello Kitty-Revaene i kollektivfeltet og glidelåskjøringsterroristene i høyrefila.

Hvem kjører bak med HD-kamera?

Har sjekket, finnes både tuning som gir toppfart på nære 50km/h og de koster ikke mer enn fem store på ebay i pen stand ser jeg.
Way to go!

Profile  

PostPosted: Sat 16 Nov 2013 12:18 

Fiffig den C5-greia.

Kan forøvrig anbefale Twizy, om ein vil ha fine veg-opplevingar til og frå jobb.

Rom-kvinne som stoppar midt i fotgjengarfeltet og gapskrattande lurer på kva for ein doning som nettopp stoppa for ho.
Angen av nytrekt kaffi som berre gjer at du må slenge eit hjul oppå fortauet og drage kortet.
Discoveryen som gassa på bak meg på gult og ikkje klarer å stoppe men greier i alle fall å svinge unna (jada.. adrenalin).
Pascal har tydelegvis baka i natt, sjokotåka ligg tjukk tvers gjennom "kupèen".
Hyggeleg passiar i kollektivfeltet med MC-fyr som frys og er våt og vil strekke sesongen med ein slik renå.
Hjulslepp på alle 4 gjennom rundkøyringar i rushen.
84 km/t i høljeregn mens vatnet fossar langs dei åpne sidene og vogntog med noko som følest som 16 hjulpar dundrar forbi til venstre og ein massiv vegg av vatn slår inn rett bak meg mens ein scooter fyk forbi i 100 til høgre.
Utforsking av stadig nye trollstig-i-miniatyr vegar frå nordstrandplatået ned mot mossevegen - utilgjengeleg for "ålmenta".
Finne ut at svært mange vegbommar har god nok gleppe til at Twizy smett forbi.
Eg kan parkere under tallerkenterrassen på Ingierstrand bad.
Re-oppdaginga av bilpledd og køyrehanskar.
...eg kunne halde fram lenge kjenner eg.

Det er slike ting som gjer at eg diggar Twizy etter 4000 km sidan juni.
Javisst var det økonomiske motiv som trigga interessen for el-bil i høve til at eg tråklar meg gjennom Oslo i rushen til og frå jobb og passerer bomringen minimum 3 gonger dagleg. Men valet av Twizy handlar altså om heilt andre ting. Det er reinspikka moro - kvar dag. Berre å fire litt på krava til raugrill og nyføna hår og la det stå til :)

Eg trur nok ikkje Satan køyrer el-bil, Bjarne. Han rattar nok Twizy. Det er nemleg satans gøy. Horn har han og :twisted: :lol:

Image

2013 Twizy
2014 Cactus

Last edited by Citrobert on Sat 16 Nov 2013 19:22, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: Sat 16 Nov 2013 15:06 

Robert, hvordan fungerer batterileien i praksis?
Er varmeapperatet brukbart og har du planer om vinterbruk? De er jo hyggelig priset og mer fornuftig moro skal man vel lete lenge etter. Gitt at det er andre firbente i husholdningen kunne en sånn snegle kanskje vert en idé.

Profile  

PostPosted: Sat 16 Nov 2013 15:53 

Det ryktast at ein no kan velje å droppe batterileiga. Kva bilprisen då er, veit eg lite om.

Eg leasar batteriet for 575,-/mnd og då er det Renault som eig batteria - dei skryt av at det då er bekymringslaust mtp forringing av batteriet. Trur det er slik at når rekkevidda går under 75% av ny er det nytt batteri på gang. Imidlertid er vel dette dekka av kjøpslova uansett.

Varmeapparatet avgrensar seg til varmetrådar i frontruta - that´s it - ref. kommentaren min om pledd :)
Filosofien med Twizy er vel at all energi skal gå til å drive bilen. Lys, vinduspussarar og oppvarma frontrute er det einaste + eit 12V uttak i hanskeromet for lading av mobilen.

Noko anna som er kjekt er ladekabelen - vanleg hushaldningskontakt med "telefonsnurr". Berre ein ende som skal pluggast i. Mykje hendigare enn dei andre eg ser som står og "kukar" med stor ladekladeis med to lause endar.

Eg har vinterhjul på, og har planar om heilårs bruk. Har også sideruter frå tyske Elia som skal vere dei beste i marknaden. Dei er lette å smette av og på men eg likar meg best utan. Tett var aldri denne doningen meint å vere uansett.

2013 Twizy
2014 Cactus

Profile  

PostPosted: Sat 16 Nov 2013 16:06 

Citrobert wrote:
Det ryktast at ein no kan velje å droppe batterileiga. Kva bilprisen då er, veit eg lite om.

Eg leasar batteriet for 575,-/mnd og då er det Renault som eig batteria - dei skryt av at det då er bekymringslaust mtp forringing av batteriet. Trur det er slik at når rekkevidda går under 75% av ny er det nytt batteri på gang. Imidlertid er vel dette dekka av kjøpslova uansett.

Varmeapparatet avgrensar seg til varmetrådar i frontruta - that´s it - ref. kommentaren min om pledd :)
Filosofien med Twizy er vel at all energi skal gå til å drive bilen. Lys, vinduspussarar og oppvarma frontrute er det einaste + eit 12V uttak i hanskeromet for lading av mobilen.

Noko anna som er kjekt er ladekabelen - vanleg hushaldningskontakt med "telefonsnurr". Berre ein ende som skal pluggast i. Mykje hendigare enn dei andre eg ser som står og "kukar" med stor ladekladeis med to lause endar.

Eg har vinterhjul på, og har planar om heilårs bruk. Har også sideruter frå tyske Elia som skal vere dei beste i marknaden. Dei er lette å smette av og på men eg likar meg best utan. Tett var aldri denne doningen meint å vere uansett.

Hmm, takker for innblikk.
Om ikke annet skal jeg fikse meg en testtur hos lokale forhandleren her, om det gir mersmak kan man saktens sette seg mer inn i detaljene.

Profile  

PostPosted: Sat 16 Nov 2013 18:31 

Artig med Twizy, selv selvoppeholdelsesdriften og minimumskrav til komfort gjør den uaktuell for meg. Burde være noe for tw, som etter alle betraktningene omkring el-biler innerst inne nok ønsker seg en, men ikke vil fremstå som erketypisk Bæring. :D

Profile  

PostPosted: Sat 16 Nov 2013 19:04 

He he. Har ingen prinsipielle innvendinger mot elbiler i seg selv, heller med eiere i Asker og Bærum som later som om kollektivfelt-kjøring ikke er en faktor i anskaffelsen. Bedre da med folk som sier rett ut at de har kjøpt seg en Tesla S for å slippe å kjøre en 7-serie og bli forvekslet med en som har god råd: http://www.dagbladet.no/2013/11/12/tema ... /30196645/

Kunne godt hatt en elbil jeg, spesielt nå når jeg nå (igjen) slutter å ta bussen på jobb, men jeg gidder ikke skaffe meg en Tesla S bare fordi det er den som ligner mest på "vanlig bil". Her i gata finner du alt fra polske håndverkerkollektiver med en rusten Carina på deling, pensjonister med lågmilare C1, enslige mødre med dårlig vedlikeholdte 116d, ustelte og middelaldrende nordlendinger med Alfa til golfspillende mennesker med Bentley Turbo R. Det er vel mer typisk Bærum enn hva ryktene skal ha det til. Antall elbiler er 0.

Inni her et sted er det en sannhet. Se om du får øye på den ;)

Profile  

PostPosted: Tue 14 Jan 2014 13:20 

Image

Synes dette var en fin måte å lade el.bilen :P

Forøvrig er det tydligvis litt trøbbel med ladingen på disse: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,11728.0.html

Image

Profile  

PostPosted: Thu 30 Jan 2014 14:38 

Image

Den følelsen du hadde då du fekk ditt første ratt-akebrett. Slik har eg det kvar dag på veg til jobb. Berre at dette akebrettet går like godt i motbakke. Tek meg stadig i å gjere avstikkarar frå pendleruta for å finne snødekke. Back-up bilen eg kjøpte for å ha det komfortabelt på dei verste snødagane har vist seg å vere eit reint overflødig kjøp. Twizy er mest gøy dei dagane då du ikkje skulle tru at det var mogleg å bruke doningen. :)

2013 Twizy
2014 Cactus

Profile  

PostPosted: Thu 30 Jan 2014 17:23 

En av de herligste biler som er i salg for tiden!

Profile  

PostPosted: Sun 23 Mar 2014 18:40 

Dette er fremtidens bensinstasjon, eller ladestasjon som det vil hete. Bensin, frityrstekt roadkill, fete pølser med rekesalat, relish og ketchup, kaffe, potetgull, cola og diesel er på vei ut. Det sier seg jo selv, det kan ikke fortsette slik.

Image

Image

Profile  

PostPosted: Sun 23 Mar 2014 18:49 

Og den øvre der vil tilby tofu-burger med økologisk salat og glutenfritt brød, med linsesuppe som forrett - og en omgang yoga til dessert, mens man venter på at bilen lades?

Profile  

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 45 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]