It is currently Fri 18 Aug 2017 20:06

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 4 posts ] 
Author Message
PostPosted: Mon 02 May 2016 16:55 

Hei folkens.

Åpningen av Kaptein Kaos den 30. april regnet stortsett bort, og antall biler som dukket opp gjennom dagen kunne jeg telle på én hånd. Uansett så er sesongen i gang for alle bensinglade motorhoder, og som ikke helt uinteressert selv så har vi endret noe av konseptet på vårt serveringsted på marinaen. Siden jeg bruker hele sesongen ved vannkanten og ikke får deltatt på arrangement, samlinger eller får noe har særlig tid til å kose meg på tur selv, så får jeg gjøre det jeg kan for å få folk til meg.

Ønsket er at stedet kan bli en samlingspunkt og dekkesparkersted for de som ferdes i området, og vi vil i gjennom sesongen gjøre det vi kan for legge til rette for dette. Mitt mål er ikke å tjene penger på dere, det forsøker vi gjøre på de gale sommergjestene med hytter og båter i området, men ønsker rett og slett skape et samlingsted for de motorglade.
Håper de som er i området stikker innom gjennom sesongen. Våre åpningstider finner dere på vår Facebook-side "Kaptein Kaos Easy Dining" eller på vår hjemmeside www. olsengmarina.no.

Så håper jeg ikke dette blir ansett som reklame (selv om det kanskje er det), men ett initiativ til å skape noe for oss med felles interesse. :)

Legger ved noen bilder fra stedet:

1962 Ducati 125 Corsa - ASI dok - Seier på Imola.
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Profile  

PostPosted: Mon 02 May 2016 20:37 

Ser jo uenktelig trivelig ut!
Er jeg på de kanter legges turen innom for å sjekke ut om det virkelig er italiensk fuel på de pumpene :wink:

Profile  

PostPosted: Tue 03 May 2016 00:30 

Takk for det, og det må du gjøre Aksel.... bortsett fra å sjekke fuelen. :)

Har dog vært i kontakt med Eni og jeg trenger kun få samlet fem stasjoner på det sentrale østlandet får å få drivstoff levert. Men, antar at drivstoffet er dyrt nok som det er. ;) Vi leverer dog olje fra ENi, og som uavhengig stasjon så markedsfører vi med glede oljeproduktene deres.

Velkommen skal du være!

Profile  

PostPosted: Thu 05 May 2016 20:00 

Noen faste kvelder/tider for samlinger?

Profile  

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]