Takker hjerteligst for tips mine herrer!
Tok til slutt av et dieselrør for å se om det kommer noe diesel i det hele tatt, og det gjorde det jo.
Jeg konkluderer da med at det må være feil med en tann eller så likevel.
Back to the drawing board med den der altså. Hmmff!
Jeg må si det er en av de snåleste bilene jeg har byttet reim på med tanke på markeringer for å rette seg etter.
På en måte er det flaks at det bare er 2 hjul som må være riktig, så det skulle på ingen måte være noen heksekunst dette.
Kamhjulet oppe kan låses ved at et 8mm hull i selve hjulet lines opp med et 8mm hull i toppen på klokka 4-posisjon. -Enkelt!
Veiva låses ved å stikke en 8mm gjennom et hull BAK starteren inn i startkransen/svinghjulet. Enkelt nok, men et heslig prakk å få skrudd av og på starteren for hver gang man skal sjekke.
Feilpotensiale:
1:Den teiteste reimstrammeren jeg har lagt mine klamme hender på som er føkkings umulig å komme til fordi det er så trangt.
2: Tannhjulet nede som er dratt rundt av veivakselen er sånn røfflig festet med en kile som har en innebygd slakke som mest sannsynlig er stor nok til at jeg kan ha fått på reima med èn tann feil. -Utenpå denne kommer ringen som er giver til veivføleren og så hjulet som drar multireima til servo og AC og dynamo.
Well, well.
Jeg får bare belage meg på å skru litt mere en kveld seinere i uka...
Edit: alle følere er hele, uskadd og tilkoblet som de skal. Jeg har ikke brukt noen som helst makt eller utøvt noe press mot noen av sensorene, så det skulle ikke være feilen.