It is currently Thu 17 Aug 2017 03:56

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 48 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: Sun 06 Oct 2013 22:41 

Jeg har sett på turbo i hele dag etter å endelig ha fått en hel dag til bare tant og fjas, håndvask av vogna og apatisk tøfling rundt på gårdsplassen. Unger som ikke gidder være hjemme er undervurdert.

Skal vi dra på sjino, gopp?

Profile  

PostPosted: Sun 06 Oct 2013 23:16 

tw wrote:
Jeg har sett på turbo i hele dag etter å endelig ha fått en hel dag til bare tant og fjas, håndvask av vogna og apatisk tøfling rundt på gårdsplassen. Unger som ikke gidder være hjemme er undervurdert.

Skal vi dra på sjino, gopp?

Da er vi enig TW!

Filmen var bra nok til å se en gang til, og med selskap blir den dobbelt så bra. Ære og heder til Christer og Grappa som promotere Rush på beste måte.

Torsdag har jeg tid, ellers passer det hele neste uke. I helgen får jeg besøk fra Danmark av en gentleman og hans kone som skal overlevere en GT.

Profile  

PostPosted: Sun 06 Oct 2013 23:38 

Okay. Jeg reiser til N-N torsdag kveld og er tilbake mandag kveld. Skal i studio med det gamle bandet mitt for å feste litt piggtrådmusikk til harddisken, men det blir sannsynligvis bare fliring og drekking. Vi snakkes i neste uke!

Profile  

PostPosted: Sun 06 Oct 2013 23:43 

tw wrote:
Okay. Jeg reiser til N-N torsdag kveld og er tilbake mandag kveld. Skal i studio med det gamle bandet mitt for å feste litt piggtrådmusikk til harddisken, men det blir sannsynligvis bare fliring og drekking. Vi snakkes i neste uke!

Det høres ut som gøy!

Vi snakkes til uka. Kanskje noen andre etternølere fra Oslo-området også er klare for å se denne neste uke? Blir vrient å hevde at man er entusiast og samtidig benekte å ha sett denne filmen

Profile  

PostPosted: Sun 06 Oct 2013 23:53 

Morsomt om flere hadde blitt med!
Regner med at de fleste har fått med seg hva Rush handler om, men BBC laget for mange år siden en dokumentar om Lauda/Hunt og 1976-sesongen i F1: http://www.youtube.com/watch?v=c19DqS127Ac. Vel verdt et parogførti minutter slik at man har settingen i orden. Det er dessuten flere intervjusegmenter med Murray Walker, og det er jo fett nok.

Profile  

PostPosted: Mon 07 Oct 2013 13:54 

I morgen eller onsdag passer fint her.

Profile  

PostPosted: Mon 07 Oct 2013 14:02 

Sandvika sjino?

Profile  

PostPosted: Mon 07 Oct 2013 14:46 

I morgen, tirsdag passer utmerket for meg og en kompis, da har vi allerede avtalt at vi skal se Rush, men antakelig blir det i Oslo siden han kommer hele veien fra Romerike. Klaffer det likevel med Sandvika, så kan det være jeg får han med dit :)

Profile  

PostPosted: Mon 07 Oct 2013 23:32 

Det ble Colosseum sal 3 kl. 21 tirsdag 8.okt for vår del. Bare å hive seg med hvis flere vil se da :)

BBC-dokumentaren er gjennomsett for å få en god bakgrunn før filmen, takk tw.

Profile  

PostPosted: Tue 08 Oct 2013 11:48 

Når passer deg deg TW? Jeg oppdaget at jeg er i Paris mandag til onsdag neste uke, men torsdag og fredag passer. Dan og min svoger har meldt interesse, og andre etternølere er selvfølgelig velkomne.

Profile  

PostPosted: Tue 08 Oct 2013 17:02 

Torsdag eller fredag passer fint for meg. Skal vi si torsdag 17.?

Profile  

PostPosted: Wed 09 Oct 2013 14:27 

tw wrote:
Torsdag eller fredag passer fint for meg. Skal vi si torsdag 17.?

La oss sikte inn på den. Jeg hører med Dan og svoger. Noen andre som blir med?

Profile  

PostPosted: Wed 09 Oct 2013 15:46 

Scuderia TOTEN inntok Gjøvik Kino på mandagen som var, må si det var en morsom / bra film. Men nerden i meg syns det var litt vel mye fokus på Mr. Hunts damehistorier / drekking og litt for lite nerding fra Mr. Lauda. Klart at sex og damer selger bedre enn hjulvinkler, innsug og eksos, men lell a gut! :mrgreen: Syns de kunne dratt første møte mellom Niki og Enzo helt ut..... :lol:

Hva syns folket??

-54 BSA B33 / -77 FIAT 127 Special, Edizione Abarth / -77 FIAT 128 3P / -81 Camp-Let GT / -94 FIAT Punto " Viper" Edizione Corsa / -11 FIAT Grande Punto / -13! Alfa Romeo 159 SW TI

Profile  

PostPosted: Wed 09 Oct 2013 22:42 

Enig med deg. Har alltid likt Laudas svært direkte væremåte, men var ikke helt obs på hvor god han var på å sette opp bilene - og hvor tøff han var i business og forhandlinger. Skulle gjerne sett mer av det. Hunt kunne visst være ikke så rent lite av en kødd på den tiden, men forandret seg kraftig til det bedre etter at han la opp og ble TV kommentator. Det er jo motsetningene mellom disse sterke personlighetene som skaper filmen - og det er vanskelig å se at noen av dagens F1 førere som, med ett eller to unntak, er noen gjennomdrillede PR-droner, kan skape tilsvarende fyrverkeri. Det sier jo en del at den for tiden dominerende sjåføren som er en fantastisk fører og en tvers igjennom sympatisk kar blir buet ut av publikum når han vinner, mens den med god margin mest populære føreren er en introvert, mumlende, vodkatørst finne.

Har sett noen anmeldelser av filmen som syntes de første 20-30 minuttene var litt treige, men jeg storkoste meg med Hesketh og hans entourage. Jeg betaler gjerne penger for å se en dokumentar om hvordan de gærningene holdt på i første halvdel av syttitallet. Pengebruken til Hesketh-teamet ble beskrevet som hinsides, selv ut fra F1-standard - og mesteparten av de pengene gikk ikke til bilene. 8)

Profile  

PostPosted: Thu 10 Oct 2013 00:06 

Jeg synes filmen var bra nok til å se en gang til. Det er mulig Lauda skulle fått mer fokus i filmen, men Hunt uten børst og damer hadde vel tatt bort mye av poenget. Teamet hadde jo nesten større fokus på dette enn løpskjøring.

Wirrum, Løwenbrau, Thorswllli, undertegnede og svoger er klare neste torsdag på Colosseum kl. 21. Noen flere?

Profile  

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 48 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]