It is currently Tue 24 Oct 2017 02:25

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 16 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Jeg pensjonerer meg
PostPosted: Wed 05 Feb 2014 11:41 

Jeg ser ingen grunn til å henge i stroppen lengre. La det gjøres kjent for alle det måtte angå at jeg fra nå av vil konsentrere meg om å drive rendyrket dank.
Visste ikke at jeg var med i lotteriet en gang!

Seasonal Award
04/02/2014

Vinnende varsling !

Kjære Winner,

Gratulerer med dagen! Din e-postadresse har vunnet £ 1,000,000.00 i dagens nasjonale lotteriet EuroMillions online program. Alle deltakende e-postadresser valgt tilfeldig fra flere nettsteder på internett ble festet til billetter til denne tombola uavgjort. Din e-postadresse knyttet til billett nummer: NEM588 trakk vinnernummeret:
MFQ213183 {Følg og bekrefte dine vinner detaljer {http://www.national-lottery.co.uk/player/p/results/unclaimedPrizes.do}.

Vår agent vil umiddelbart starte prosessen med å legge til rette for frigjøring av midlene så snart du etablere kontakt med ham via e - post med opplysninger presentert ovenfor siterer bakst og referansenummer i dette brevet . Alle våre vinnere er sikret de beste standarder for taushetsplikt og trykk anonymitet fram til slutten av forhandlingene . Den tillitsforhold agentens kontaktinformasjon er som følger : -

Kontaktperson: Michael Forson
E-post : michaelforson.cashoutcca@gmail.com

Etterspørselen er gjort av deg å kontakte over uttaket agent på mottatt meddelelsen . Du blir også bedt om å fylle ut vinneren identifikasjon skjemaet nedenfor og send den til uttaket agenten via e-post for opptak og premie godkjenning .

EuroMillions Vinner Identifikasjon Form ; Fullt navn :
Full Kontakt Adresse :
Sivil status :
Yrke :
alder :
Nasjonalitet :
Telefon :
E-postadresse:
Dato:

NB : Du ble tidligere varslet om dette vinnende , men vi fikk ingen respons fra deg , bli informert om at gyldigheten av premien din påstand utløper i to uker fra nå .

Catherine Hutton
Award Sjef: 06 NCA 3702 RE
© 2014 National Lottery EuroMillions Corporation .

Profile  

Post subject: Re: Jeg pensjonerer meg
PostPosted: Wed 05 Feb 2014 13:10 

Å fy, flate... Går'e an og ha slik flaks? :shock:

Profile  

PostPosted: Wed 05 Feb 2014 13:39 

Gratulerer!
(Jeg er litt mistenksom til at et Eurolotteri deler ut pund. Kontroller at du ikke får dårlig valutakurs eller noe sånt.)

Profile  

PostPosted: Wed 05 Feb 2014 14:03 

Gratulerer! Jeg håper å snarlig kunne gjøre det samme da jeg før jul fikk den ganske så overraskende meldingen (jeg var faktisk ikke klar over at jeg hadde kjøpt lodd) om at jeg hadde vunnet drøyt 6 millioner USD i det Nigerianske Statslotteriet. Skal bli levemann og Gran Tourer på heltid så fort transaksjonen er i orden.

Profile  

PostPosted: Wed 05 Feb 2014 14:26 

Hvilket lykketreff! Her er det bare å gratulere og ønske lykke til videre med tilværelsen.

P.S. skulle det blir for langsomme dager og for uinteressant å stå opp om morgenen, kan jeg tilby heltidsstillinger til alle som er interesserte. Regner med at det overhodet ikke er behov for lønn etter lotterigevinstene som er omtalt, så da skal jeg ikke være så pirkete på CV-ene eller fysisk fremtoning på intervjuene heller.

Vel møtt.

Profile  

PostPosted: Wed 05 Feb 2014 17:25 

Du verden! Enda et medlem i dagdriverklubben.

Profile  

PostPosted: Sun 23 Feb 2014 13:18 

Disse danskene tenker nå på alt!

-----Opprinnelig melding-----
Fra: Danske Bank Group [mailto:nett@danskebank.no]
Sendt: 18. februar 2014 02:53
Til: Strada
Emne: Din konto har blitt valgt for Sikkerhetsbekreftelse

Dette er en automatisk melding sendes av vår sikkerhetsprogramvare.
Per 17/02/2014 19:50:18 (CET) ble åpnet fra en annen IP-adresse (130.0.94.244) og vi la merke til flere mislykkede påloggingsforsøk.
Av denne grunn Danske kundeservice har låst denne kunden registreringsnummer for din egen beskyttelse.
Vennligst last ned og komplett skjema vedlagt denne e-posten, og åpne den i en web nettleser
Danske Bank, Søndre Gate 13-15, 7466 Trondheim. Tlf Privat 08540, Org.nr: 977074010.

Profile  

PostPosted: Sun 23 Feb 2014 16:13 

Om du pensjonerer deg etter å ha besøkt linken kan jeg garantere deg at du blir minstepensjonist :mrgreen:

Profile  

PostPosted: Fri 14 Mar 2014 11:57 

Stakkars uheldige Marius, som jeg ikke husker å ha møtt, har sendt meg en mail i nøden. Han slurver litt med språket og er kanskje i bakrus, hva vet jeg, men jeg må si jeg er imponert over hvor bra Google Translate har blitt som klarer å rydde opp i Marius haltende språk.

Beklager for ulemper, jeg er i Scotland, United Kingdom. Jeg er her i en uke og jeg hadde bare vesken min stjålet på buss-stasjonen. Den inneholder alle mine vitale elementer, telefon, penger og pass. Jeg har vært prøver å sortere ut ting, jeg trenger litt hjelp fra deg. å låne meg 1,600 pounds å sortere meg ut av denne knipen, og summen vil være betales tilbake så snart jeg kommer tilbake fra Storbritannia.

Mvh

Marius Gjersø
+47 45333525

Sorry for the inconvenience, I'm in Scotland, United Kingdom. I'm here for a week and I just had my purse stolen at the bus station. It contains all my vital elements, phones, money and passport. I've been trying to sort things out, I need some help from you. to lend me 1,600 pounds to sort myself out of this mess, and the sum will be paid back as soon as I return from the UK.

Profile  

PostPosted: Fri 14 Mar 2014 12:27 

Helt utrolig at et dataprogram på internettet klarer å oversette såpass dårlig norsk til så bra engelsk. Tror jeg må finne mer ut om både denne Marius og denne Colgate Translate du snakker om.

Noen som vet hvordan det gikk med Marius? Og vet Mette-Marit at han er på fylla på bussholdeplassen i Storbritannia?

Profile  

PostPosted: Fri 14 Mar 2014 12:50 

Marius med purse full av vitale deler? Høres minst ut som en trippel-agent spør du meg.
Nettop sendt en sofasurfende australiener til Irland, om Marius ikke er kresen kan han bo her, altså - om han ikke er agent.

Profile  

PostPosted: Fri 14 Mar 2014 14:56 

Pose med vitale deler ja, han ber jo også om å bli sortert! Djiiiiz. Jeg sender 1600 pund, så er jeg kvitt gærningen for godt.

Profile  

PostPosted: Fri 14 Mar 2014 15:48 

Husk nå endelig på å sitere bakst og referansenr...... :mrgreen:

- 67 Fiat 850 Coupe
- 67 Fiat 850 Spider
- 76 Lancia Beta Montecarlo Spider
- 79 Yamaha RD400 Daytona X 2
- 83 Fiat Panda 45
- 08 Citroen C5 Tourer

Profile  

PostPosted: Fri 21 Mar 2014 15:31 

På den annen side - dagene blir kanskje noe lange som rentenist. Forskning høres gøy ut.

http://uio.easycruit.com/vacancy/1150995/71567?iso=no

Profile  

PostPosted: Mon 12 May 2014 08:42 

Old School!

hallo virksomhet forslaget

Det er forstеelig at du kan vжre litt bekymret fordi du ikke kjenner meg , kan du tilgi dette uvanlig mеte е kontakte deg , men dette bestemt bokstav / e-post er av eksepsjonell og svжrt privat karakter , som i kraft av min utkikksposisjoni min landet Libya , har jeg en lukrativ forretning forslaget av gjensidig interesse е dele med deg . Det er ingen mеte for meg е vite om jeg vil bli riktig forstеtt , men det er min plikt е skrive og nе ut til deg , i tillit til at du vil gi dette forslaget en positiv vurdering.

Jeg er Rod Thompson en av styret i en bank her i Libya.I trenger deg til е hjelpe meg i gjennomfшring av en virksomhet prosjektet fra vеr bank verdt US $ 21,1 millioner . Disse midlene ble avsatt med vеr bank av en kunde av banken vеr som er en nasjonal { statsborger } av ditt land / region , som dessverre dшde for 10 еr siden . Jeg skal gi deg mer informasjon handler om denne operasjonen nеr jeg ikke mottar svar.

send ditt svar til denne e-postadressen : rodthompson222@aol.com

Dr thompson

Profile  

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 16 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]