It is currently Fri 20 Oct 2017 14:19

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 20 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: Tue 16 Jul 2013 21:34 

De Nedernoor wrote:
Sommerferie i Nederland da, eller?

Så sannelig.

Det ble 5048 km bak rattet på Deltaen rundt omkring i Europa, med en liten tur innom Nunspeet på vei hjem. Har hentet ut litt mer effekt, og ikke minst et bedre map for gassrespons. Nå føles bilen mye mer potent, sånn den burde vært fra starten. Har kjørt litt 1,4 150hk-Delta i dag, artig å kjenne forskjellene mellom bilene. I tillegg til annen motor har min det elektroniske understellet, den andre har det vanlige. Bensinutgaven virker mindre og kvikkere, selv om min er vesentlig raskere. Twinturboen er et skikkelig lokomotiv, men hele bilen kjennes tyngre ut, antar det har mest med understellet å gjøre. Den er mye mer komfortabel, også i Sport-modus. Trives godt i begge variantene, men er fornøyd med Twinturbo-valget. :wink: Særlig etter oppgraderingen!

Profile  

PostPosted: Thu 16 Oct 2014 08:19 

Tja, hva skal man si..? Bilen går som ei kule, den har oppført seg eksemplarisk hver eneste dag. De eneste bekymringene denne bilen har gitt meg er takket være en Touran som ikke syns det var lurt å stoppe for en stillestående kø på E6. Det er forsåvidt ikke Touranen som er skyldig i bekymringene, det er det verkstedet som har gjort et "forsøk" på å rette bilen som står for. Men den saken er ikke avsluttet enda.. Uansett, Delta med Twinturbo og Skyhook anbefales på det sterkeste som cruiser! Får noen rare blikk når jeg går ut av bilen inne på et anleggsområde og de ser sisalmattene mine, det klarer jeg å leve med. :D
Image

Profile  

PostPosted: Wed 22 Oct 2014 18:15 

Dagens fun fact: Det er produsert 1366 stk Delta Executive, fra 2008 til 2012. Kilde: Sara Pedrani hos Fiat Customer Care.

Profile  

PostPosted: Fri 24 Oct 2014 12:08 

Lucky wrote:
Dagens fun fact: Det er produsert 1366 stk Delta Executive, fra 2008 til 2012. Kilde: Sara Pedrani hos Fiat Customer Care.

En bil for kjennere :wink:

Profile  

PostPosted: Sat 25 Oct 2014 13:10 

Lucky wrote:

Sjelden og unik kjøremaskin altså? :mrgreen:

Lavserie-utgave av en allerede ganske sjelden bil. Hvor fett kan man ha det egentlig? :)

Profile  

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 20 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]