Mange forslag og mye spredte biler i ulike segmenter.. Det er iherdig sofasurfing om dagen grunnet en clutchfot ute av funksjon, så prøvekjøring må vel også vente, iallefall de uten invalideaggregat
Nå om dagen har jeg litt mer dragning mot morro enn fornuft, da det er fullt mulig at flere morrobiler forlater garasjen. Når man nevner morsomt og melk og brød i samme åndedrag ligger vel porsche å lurer under overflaten..
968 kjenner jeg faktisk pirrer litt, og den skal vel være vesentlig mer moderne enn 944 etter hva jeg kan lese på verdensveven. Jeg tenker dog VAG når jeg ser førermiljøet, men det er vel kanskje litt av greia med disse boblene.
964 og 993 vil jeg tro utgår, da en halv million for en 20 år gammel Porsche byr meg litt i mot.. Prisene er jo helt på jordet..
Cockster er ikke aktuelt, noe mer er det ikke å si om den saken.
EspenO: Du har vel hatt Z3 coupe som bruks? Hvordan er den å leve med i det daglige? De begynner å bli billige..
Stor sedan er jo deilig det også, og en XJ kan jo undersøkes.. I noen uker fremmover blir det W220 med automat som bruksbil, så vil tiden vise seg om det gir mersmak. Jeg tviler dog siden jeg ikke er så glad i å kjøre buss