It is currently Mon 21 Aug 2017 19:56

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Museumsturné i Italia.
PostPosted: Sun 02 Nov 2014 23:34 

Trenger litt tips fra de bereiste av dere. Jeg vurderer å svinge meg en tur til støvellandet for å få med meg jubileumsutstillingen til Maserati på Museo Enzo Ferrari. Svinger vel også innom Ferrarimuseumet i Maranello samtidig. Har hørt litt forskjellig om Museo Automobile i Torino, er det verdt å ta en avstikker dit? Hva med andre autofile severdigheter i dette distriktet. Satser på Ryanair til Bergamo en søndag med retur onsdag kveld slik at det blir tre dager til disposisjon.

Profile  

PostPosted: Mon 03 Nov 2014 00:02 

Olav wrote:
Trenger litt tips fra de bereiste av dere. Jeg vurderer å svinge meg en tur til støvellandet for å få med meg jubileumsutstillingen til Maserati på Museo Enzo Ferrari. Svinger vel også innom Ferrarimuseumet i Maranello samtidig. Har hørt litt forskjellig om Museo Automobile i Torino, er det verdt å ta en avstikker dit? Hva med andre autofile severdigheter i dette distriktet. Satser på Ryanair til Bergamo en søndag med retur onsdag kveld slik at det blir tre dager til disposisjon.

Stanguellini er trivelig, dropp Maranello og bruk heller tiden på Panini :wink:
Mener "Blue team" har fått gode skussmål? ikke vet der selv. Zagato er også moro å stikke innom.
God tur!

http://www.paninimotormuseum.it/index.php?lang=2#museo

http://alfaromeomuseums.com/museums/ita ... lano-area/

Profile  

PostPosted: Mon 03 Nov 2014 01:37 

Takk for tips, det ser ut som Panini har stengt på denne tiden av året, men jeg får fyre av gårde en mail og høre om de tar imot besøk likevel.
Quote:
The Collection is open by appointment only during the months of March, April, May, June, July, September and October.

Andre tips till steder å besøke?

Profile  

PostPosted: Mon 03 Nov 2014 17:21 

Olav wrote:
Takk for tips, det ser ut som Panini har stengt på denne tiden av året, men jeg får fyre av gårde en mail og høre om de tar imot besøk likevel.
Quote:
The Collection is open by appointment only during the months of March, April, May, June, July, September and October.

Andre tips till steder å besøke?

Vel verdt å høre, bilene er der og det er folk på området, slipper du inn er det vireklig noe av det aller helligste du står ovenfor - null tull!

Profile  

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]