| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Cavallino

Ble Medlem: 19 Feb 2007 Innlegg: 75
|
Skrevet: Tir Jun 29, 2010 1:13 pm Tittel: Trenger kjørehansker til min nye store kjærlighet |
|
|
Har lett på ebay og tusenvis av andre nettsider, uten å finne noe spes. Noen som har et godt tips? Må passe inn i dette:
 _________________ F355 Berlinetta-95
MB E220-05
x-Porsche 993 c2
x-Alfa 156 3,0 V6
x-Alfa 916 Spider
x-Alfa 33 QV |
|
| Til Toppen |
|
 |
Asn

Ble Medlem: 27 Jun 2006 Innlegg: 3524 Bosted: Abbotsbury Road, Londra, Regno Unito.
|
Skrevet: Tir Jun 29, 2010 1:45 pm Tittel: |
|
|
Det var en alternativ måte og si "se hva jeg har kjøpt meg" på, men når det er en 355 er det vel aksept for slik
Kjørehansker og så moderne bil med skinnratt? Skeptisk.
Gratulerer med handel Sir! _________________ There is no pleasure in having nothing to do,
the fun is having lots to do and not doing it |
|
| Til Toppen |
|
 |
BMW 518 Gjest
|
Skrevet: Tir Jun 29, 2010 3:47 pm Tittel: |
|
|
Nydelig bil ...kjørehansker generelt, skeptisk ......
Blir litt som å ha sex med kondom.....  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Alfaduden

Ble Medlem: 15 Jan 2008 Innlegg: 154 Bosted: Stavanger, Rogaland
|
Skrevet: Tir Jun 29, 2010 5:40 pm Tittel: |
|
|
| BMW 518 skrev: | Nydelig bil ...kjørehansker generelt, skeptisk ......
Blir litt som å ha sex med kondom.....  |
 _________________ Kjører GT bil med stort smil og god stil...
Nå: 04 Alfa Romeo GT JTD Nurburgring edizione. Squadra chippet og Eibach pro kit.
Tidligere biler: Mercedes 230E Fiat Punto, Alfa 33 og 2x Alfa 75 TS |
|
| Til Toppen |
|
 |
EspenO
Ble Medlem: 13 Jul 2006 Innlegg: 202 Bosted: Askøy
|
Skrevet: Ons Jun 30, 2010 1:06 am Tittel: |
|
|
Ferrarishop har sikkert noe smakfullt i rødt og gull-lamé med innvevde cubic zirkonia-steiner til prisen av en middels 2 000 km-service.
Det var en alternativ måte å si "du har kjøpt en Ferrari og jeg hater deg av prinsipp" på.  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hans V

Ble Medlem: 13 Sep 2006 Innlegg: 393 Bosted: Lier
|
Skrevet: Ons Jun 30, 2010 6:17 am Tittel: |
|
|
Gratulerer med fantastisk bil. Nå er vel bilen utstyrt med lærratt - og behovet for kjørehansker springer dermed mer ut fra forfengelighet enn behovet for å bedre få grep om trerattet. Om du nå allikevel lengter etter et par tan kjørehansker, som du tilsynelatende skjødesløst kan slenge fra deg på cafébordet sammen nøkkelknippet med det STORE Ferrari-emblemet, så kan nok hanskeforretningen hos Steen & Strøm (1. etg) hjelpe deg. Du bør dessuten ha et par Serengeti solbriller til å matche hansker og nøkkelknippe.
Dette var min alternative måte å si at jeg i hvert fall ikke ønsker meg noen 355, slettes ikke. 380 hk er alt for mye for norske veier (den har sikkert ikke traction controll heller) og dessuten har de gjerne ettermarkedseksos som bråker og er til sjenanse for andre i tuneller og bysentra. _________________ '72 2000 GT Veloce
"Go to heaven for the weather, hell for the company" Mark Twain |
|
| Til Toppen |
|
 |
Cavallino

|
Skrevet: Ons Jun 30, 2010 8:45 am Tittel: |
|
|
Hmm... ser den, kjørehansker og skinnratt blir jo feil...
Ellers så savner jeg verken røde nøkler, matchende solbriller eller klær med Ferrari logo på. Og skal jeg på cafe så tar jeg nok heller å benytter meg av mitt bysykkelkort
Håper å møte noen av dere på veiene rundt i det vakre landet vi har. Bildene fra GDW var nok en utløsende faktor for at drømmebilen ble innkjøpt. _________________ F355 Berlinetta-95
MB E220-05
x-Porsche 993 c2
x-Alfa 156 3,0 V6
x-Alfa 916 Spider
x-Alfa 33 QV |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hermanzini

Ble Medlem: 26 Jun 2006 Innlegg: 5020 Bosted: La fumare
|
Skrevet: Ons Jun 30, 2010 8:50 am Tittel: |
|
|
Gratulerer med fet bil! _________________ Scuderia Lazzaroni, Sportsbillosjen, NGTU
En ekte bilentusiast har til enhver tid minst en Fiat!
- 64 Fiat 600
- 73 Fiat 127
- 76 Lancia Beta Montecarlo Spider
- 77 Porsche 911 S Targa
- 96 Citroèn Xantia Berline
- 01 Fiat Multipla |
|
| Til Toppen |
|
 |
Olav

Ble Medlem: 03 Des 2006 Innlegg: 1304 Bosted: Isla Chiesa
|
Skrevet: Ons Jun 30, 2010 10:32 am Tittel: |
|
|
Hvorfor skulle det være feil med skinnratt og kjørehansker? Jeg har vant meg på å kjøre med hansker, og synes det er noe som mangler når de ikke er på. Spesielt på porschen som har litt tynt skinnratt er det mye behageligere med hansker.
Sist jeg handlet ble det innkjøpt fra en nettbutikk i USA jeg fant via Ebay. Husker dessverre ikke navn.  _________________ Min kosebil:
http://forum.lazzaroni.no/viewtopic.php?t=2283 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Alfanatiker
Ble Medlem: 02 Jul 2006 Innlegg: 1501 Bosted: Hønefoss
|
Skrevet: Ons Jun 30, 2010 10:43 am Tittel: |
|
|
Grattis PM! Ble den i grigio titanio metallico ogsaa eller?
Du maa seff slenge ut noen bilder av eksterioret og  _________________ I deer you... |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hotrodder
Ble Medlem: 13 Okt 2008 Innlegg: 306 Bosted: Søgne
|
|
| Til Toppen |
|
 |
Cavallino

|
Skrevet: Ons Jun 30, 2010 6:45 pm Tittel: |
|
|
| Alfanatiker skrev: | Grattis PM! Ble den i grigio titanio metallico ogsaa eller?
Du maa seff slenge ut noen bilder av eksterioret og  |
Takk takk. Det ble rød med beige. Ikke lett å finne Grigio titan med beige her til lands eller ute for den slags skyld. Men jeg er fornøyd med valget:) _________________ F355 Berlinetta-95
MB E220-05
x-Porsche 993 c2
x-Alfa 156 3,0 V6
x-Alfa 916 Spider
x-Alfa 33 QV |
|
| Til Toppen |
|
 |
Alfanatiker
Ble Medlem: 02 Jul 2006 Innlegg: 1501 Bosted: Hønefoss
|
Skrevet: Ons Jun 30, 2010 6:51 pm Tittel: |
|
|
Ikke feil det heller. Ikke feil i det hele tatt!! _________________ I deer you... |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hans V

Ble Medlem: 13 Sep 2006 Innlegg: 393 Bosted: Lier
|
Skrevet: Ons Jun 30, 2010 8:50 pm Tittel: |
|
|
| Cavallino skrev: | Hmm... ser den, kjørehansker og skinnratt blir jo
feil... |
Jeg må nok moderere meg, klart du må ha et par kjørehansker i beredskap i midtkosnollen i dette smykket. Også lærratt kan bli klamme og glatte under aktiv kjøring. Det setter deg ikke mer tilbake enn justering av en ventil eller to. Og mht solbriller, så er jo Seregeti helt sjef. Jeg klarer bare ikke å finne de graderte (mørke øverst og lysere jo lenger ned) versjonene de hadde på nittitallet, som går så godt sammen med et velpleid skjegg.  _________________ '72 2000 GT Veloce
"Go to heaven for the weather, hell for the company" Mark Twain |
|
| Til Toppen |
|
 |
|